Уважаеми клиенти,
Автомобилът е Ferrari F430 Scuderia NovitecROSSO
Колата е фирмена, цената е 425 000 евро с ДДС
Марка: Ferrari
Модел: 430 Scuderia
Модификация: Novitec ROSSO
Година: 09. 03. 2009
Пробег: 22 800 км
Двигател: V8, Twin Supercharger
Вместимост: 4308 cc
Maксимална мощност: 530. 93 Kwh @ 8500 RPM (712 BHP)
Максимален въртящ момент: 682 Nm @ 6300 rpm
Eвро стандарт: Евро 4
Максимална скорост: 348 км/ч
Скоростна кутия: : Шестстепенна скоростна кутия " F1" с лопатки
Задвижване: Задно задвижване
Диференциал: E-Diff
Система за стабилност: CST Stability, Traction Control
Предно окачване: Двойни носачи, винтови пружини, регулируеми амортисьори, стабилизатор, хидравличен повдигач Лифт система
Задно окачване: Двойни носачи, винтови пружини, регулируеми амортисьори, стабилизатор, хидравличен повдигач Лифт система
Спирачки: CCM Напречно пробити и вентилирани дискове, 398: 36 мм отпред / 350: 34 отзад, ABS, EBD
Джанти: Novitec NF3 Style Предна ос: 8. 5J x 20/ Задна ос: 12J x 20
Гуми: Предни 245/30/R20 Michelin Pilot Sport Cup 2 / Задни 325/25/R20 Michelin Pilot Sport Cup 2
Infotainment: HI-FI система, кутия за субуфер
По автомобилът са инсталирани пълен пакет Novitec интериорни и екстериорни, ходова чат и двигател.
Интериор:
Карбон и Алкантар
Карбонови спортни седалки
4-точкови състезателни колани
Карбонови вентилационни отвори на таблото
Карбонов централен тунел
Карбонови кори на вратите
Карбонови интериорни прагове
Странични карбонови колонки на вратите
Карбонов волан
Карбонови пера за смяна на скоростите
Карбонов километраж
Eкстериор:
NOVITEC ROSSO:
Карбонов лип за предна броня
Карбонови фарове
Карбонови странични огледала
Novitec стопове
Карбонови дръжки на вратите
Карбонови калници
Карбонова предна броня
Карбонов преден капак
Карбонов заден дифузьор
Карбонова решетка между стоповете
Карбонов колектор на двигателя
Карбонови въздуховоди към компресорите
Карбонови щитове на двигателя
Карбонови кутии на въздушен филтър
Карбонова капачка за охладителната течност
Ходова част:
Спортните пружини NOVITEC ROSSO допълнително понижават центъра на тежестта и също допринасят за оптимизиране на характеристиките на управление. Тунерът предлага допълнително функция на окачването за Скудерията, която оптимизира пригодността му за ежедневна употреба. Иновативната хидравлична система за повдигане на предния мост може да се активира с превключвател в салона. Със секунди предната част се повдига с 40 мм, което значително улеснява влизането в подземни гаражи или преминаването през ниски бордюри или неравности за скорост. При повторно натискане на бутона или автоматично при достигане на скорост от 80 км/ч предната част се връща в първоначалното си положение
Двигател:
NOVITEC ROSSO Supersport. Специалната версия с два компресора на четириклапановия осемцилиндров двигател на Scuderia повишава мощността от стандартните 510 к. с. (375 kW) на 717 к. с. (527 kW) и увеличава максималната скорост от 320 на 348 км/ч.
Всеки цилиндров блок е оборудван със собствен високопроизводителен механичен компресор, задвижван от зъбен ремък, и с обширен междинен охладител с водно охлаждане. Налягането на форсиране на компресорите е ограничено до 0, 48 бара. Новоразработен топлоизолиран всмукателен колектор с по-големи отвори осигурява на двигателя предварително сгъстен въздух. Два високоефективни въздушни филтъра и осем по-големи инжектора завършват преустройството на двигателя откъм всмукателната страна.
Перфектното взаимодействие на всички компоненти за изпълнение на NOVITEC ROSSO се координира от новопрограмирана система за управление на двигателя. Това е от полза за перфектната плавност на работата, както и за максималната мощност и безспорната издръжливост. Преустройството включва още системи за охлаждаща течност с по-голям капацитет за вода и масло плюс допълнителни специализирани цикли за охлаждаща течност както за компресорите, така и за интеркулерите
Разработеното преустройство NOVITEC ROSSO Supersport Bi-Kompressor
То осигурява характеристики 717 к. с. / 527 kW при 8350 об/мин представляват увеличение на максималната мощност с 207 к. с. / 152, 3 kW спрямо серийния автомобил. Едновременно с това максималният въртящ момент нараства от стандартните 470 Нм до 722 Нм при 6250 об/мин
Представянето печели: Тунингованата Scuderia от място до 100 км/ч само за 3, 5 секунди и достига 200 км/ч за 10, 1 секунди. Само 26, 1 секунди минават, преди двуместният автомобил да достигне скорост от 300 км/ч. Но NOVITEC ROSSO Bi-Kompressor подобрява представянето и след тези скорости: С предлаганите като опция по-дълги предавателни числа максималната скорост се увеличава до 348 км/ч
Автомобилът е напълно обслужен за следващите от 20 000 до 50 000 км
Сменени са: Масло на двигател, Свещи, Въздушни филтри, Флтър на купето, Масло на диференциала и скоростната кутия, Масло на F1 системата, Масло на Bi-компресорите, Ремъци на Bi-компресорите, Ремък водна помпа, Оптегачни ролки и ремъци за компресора на климатика и генератора
Нови гуми: Michellin pilotsport cup 2
Нови предни и задни спирачни накладки
Нов съединител на скоростната кутия и лагер помпа
От както са сменени пробега на колата е само за тестване не повече от 75 км
Автомобилът е с пълен пакет документи на Ferrari и сервизна книжка, 2 бр ключове, 3 бр дистанционни.
Диск на NovitecROSSO с пълна история на колата.